Wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności

Wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności


  1. Wymagane dokumenty:
    • wniosek o wydanie zaświadczenia ze zbioru ewidencji ludności
    • dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość

  2. Opłaty:
    • 17,00 zł - za zaświadczenie


  3. Termin odpowiedzi:
    niezwłocznie, nie później niż 7 dni

  4. Jednostka prowadząca sprawę:
    Referat Spraw Obywatelskich

  5. Tryb odwoławczy:
    zażalenie do Wojewody Kujawsko - Pomorskiego za pośrednictwem Burmistrza w terminie 7 dni od daty otrzymania postanowienia o odmowie wydania

  6. Uwagi:
    • zaświadczenie wydaje się tylko osobie zainteresowanej lub posiadającej urzędowo potwierdzone upoważnienie do jego odbioru
    • wniosek o wydanie może być złożony osobiście lub przesłany pocztą
 

Opublikowane przez: Magdalena Bolewska | Data wprowadzenia: 2009-11-18 09:54:44 | Data modyfikacji: 2011-09-06 10:58:48.

Zobacz:
 Referat Księgowości .  Urząd Stanu Cywilnego .  Referat Gospodarki Komunalnej, Lokalowej i Przestrzennej .  Referat Organizacyjny .  Referat Rolnictwa ,Ochrony Środowiska i Ewidencji Działalności Gospodarczej .  Referat Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia . 
Data wprowadzenia: 2009-11-18 09:54:44
Data modyfikacji: 2011-09-06 10:58:48
Opublikowane przez: Magdalena Bolewska
« powrót