Wydawanie decyzji w sprawie zameldowania

Wydawanie decyzji w sprawie zameldowania


  1. Wymagane dokumenty:
    • wniosek w sprawie zameldowania osoby
    • załączniki: dokumenty potwierdzające aktualny stan prawny posesji lub lokalu (decyzje, przydziały, wypisy z ksiąg wieczystych, umowy, orzeczenia sądowe: o eksmisji, o sposobie korzystania z mieszkania)

  2. Opłaty:
    10zł za decyzję

  3. Termin odpowiedzi:
    do 30-tu dni

  4. Jednostka prowadząca sprawę:
    Urząd Stanu Cywilnego

  5. Tryb odwoławczy:
    przysługuje odwołanie do Wojewody Kujawsko - Pomorskiego za pośrednictwem Burmistrza Gminy i Miasta Izbicy Kujawskiej w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji

  6. Uwagi:
    wniosek może być wniesiony na piśmie lub ustnie do protokołu w przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia
 

Opublikowane przez: Magdalena Bolewska | Data wprowadzenia: 2009-11-18 10:11:29 | Data modyfikacji: 2011-09-06 11:02:26.

Zobacz:
 Referat Księgowości .  Urząd Stanu Cywilnego .  Referat Gospodarki Komunalnej, Lokalowej i Przestrzennej .  Referat Organizacyjny .  Referat Rolnictwa ,Ochrony Środowiska i Ewidencji Działalności Gospodarczej .  Referat Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia . 
Data wprowadzenia: 2009-11-18 10:11:29
Data modyfikacji: 2011-09-06 11:02:26
Opublikowane przez: Magdalena Bolewska
« powrót