Wydanie jednorazowego zezwolenia na sprzedaż i
podawanie napojów alkoholowych

Wydanie jednorazowego zezwolenia na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych


  1. Wymagane dokumenty:
    • wniosek o wydanie zezwolenia na jednorazową sprzedaż napojów alkoholowych napisany odręcznie
    • zgoda organizatora imprezy i właściciela terenu
    • kopia stałego zezwolenia na sprzedaż alkoholu z dowodem uiszczenia opłaty za zezwolenie

  2. Opłaty:
    Za wydanie zezwolenia - wpłata w wysokości 1/12 opłaty rocznej w określonym asortymencie

  3. Termin odpowiedzi:
    do 14 dni

  4. Jednostka prowadząca sprawę:
    Referat Rolnictwa Ochrony Środowiska i Ewidencji Działalności Gospodarczej

  5. Tryb odwoławczy:
    Od odmowy przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem Wydziału w terminie 14 dni od dnia doręczenia postanowienia o nie wydaniu zezwolenia.

  6. Uwagi:
    • wniosków nie przyjmujemy pocztą elektroniczną, można je składać tylko osobiście
    • zezwolenie jednorazowe wydaje się maksymalnie na 2 dni

 

Opublikowane przez: Magdalena Bolewska | Data wprowadzenia: 2011-09-02 14:25:27 | Data modyfikacji: 2011-09-02 14:30:29.

Zobacz:
 Referat Księgowości .  Urząd Stanu Cywilnego .  Referat Gospodarki Komunalnej, Lokalowej i Przestrzennej .  Referat Organizacyjny .  Referat Rolnictwa ,Ochrony Środowiska i Ewidencji Działalności Gospodarczej .  Referat Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia . 
Data wprowadzenia: 2011-09-02 14:25:27
Data modyfikacji: 2011-09-02 14:30:29
Opublikowane przez: Magdalena Bolewska
« powrót