Zgłoszenie pobytu stałego

Zgłoszenie pobytu stałego


  1. Wymagane dokumenty:
    • wypełniony druk "
    • zgłoszenie pobytu stałego"
    • z potwierdzonym przez najemcę lub właściciela lokalu faktem pobytu osoby w lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie, do wglądu dokument z którego wynika najem lub własność lokalu
    • dowód osobisty
    • książeczka wojskowa lub poświadczenie o zgłoszeniu się do rejestracji przedpoborowej (dotyczy osób podlegających obowiązkowi wojskowemu)
    • poświadczenie wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego (dotyczy osób, których ostatnie miejsce pobytu stałego znajdowało się poza Toruniem)

  2. Opłaty:
    nie pobiera się

    Termin odpowiedzi:
    niezwłocznie

  3. Jednostka prowadząca sprawę:
    Referat Spraw Obywatelskich

  4. Tryb odwoławczy:
    nie przysługuje

  5. Uwagi:
    w zastępstwie osoby obowiązanej do zameldowania się czynności może dokonać członek rodziny, opiekun ustawowy lub faktyczny albo inna osoba
 

Opublikowane przez: Magdalena Bolewska | Data wprowadzenia: 2009-11-17 10:57:44 | Data modyfikacji: 2011-09-06 11:17:26.

Zobacz:
 Referat Księgowości .  Urząd Stanu Cywilnego .  Referat Gospodarki Komunalnej, Lokalowej i Przestrzennej .  Referat Organizacyjny .  Referat Rolnictwa ,Ochrony Środowiska i Ewidencji Działalności Gospodarczej .  Referat Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia . 
Data wprowadzenia: 2009-11-17 10:57:44
Data modyfikacji: 2011-09-06 11:17:26
Opublikowane przez: Magdalena Bolewska
« powrót