Wydawanie decyzji w sprawie wymeldowania |
Wydawanie decyzji w sprawie wymeldowania
- Wymagane dokumenty:
- wniosek w sprawie wymeldowania osoby
- załączniki: dokumenty potwierdzające aktualny stan prawny posesji lub lokalu (decyzje, przydziały, wypisy z ksiąg wieczystych, umowy, orzeczenia sądowe: o eksmisji, o sposobie korzystania z mieszkania)
- Opłaty:
10zł za wydanie decyzji
- Termin odpowiedzi:
do 30-tu dni
- Jednostka prowadząca sprawę:
Referat Spraw Obywatelskich
- Tryb odwoławczy:
przysługuje odwołanie do Wojewody Kujawsko - Pomorskiego za pośrednictwem Burmistrza Gminy i Miasta w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji
- Uwagi:
- wniosek może być wniesiony na piśmie lub ustnie do protokołu
- w przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia
|
|
Opublikowane przez: Magdalena Bolewska | Data wprowadzenia: 2009-11-18 10:10:39 | Data modyfikacji: 2011-09-06 11:22:54.
Data wprowadzenia:
2009-11-18 10:10:39Data modyfikacji:
2011-09-06 11:22:54Opublikowane przez:
Magdalena Bolewska