Zaproszenie nr 2/2010 do składania ofert na
usługi integracji społecznej – wypoczynek
dzieci i młodzieży

Izbica Kujawska, dnia 29 czerwca 2010 roku

 

ZAPROSZENIE nr 2/2010 

DO SKŁADANIA OFERT NA

Usługi integracji społecznej – wypoczynek dzieci i młodzieży

 

W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Izbica Kujawska uzyskała dotację 427.311,14 PLN. Część dotacji, tj. kwotę 68.271,14 zł (w tym: 15.533,60 zł pozyskano w związku ze zwiększeniem alokacji Gminy) Gmina przeznacza na realizację niżej określonych usług.

 

1.      ZAMAWIAJĄCY

 

Burmistrz Gminy i Miasta Izbica Kujawska (zwany dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.

Usługodawcy mogą składać oferty, gdy spełniony jest jeden z poniższych warunków:

-        usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę z udziałem środków publicznych (nie dotyczy usług realizowanych w ramach PPWOW), lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów;

-        usługa będzie realizowana w partnerstwie z innymi usługodawcami (partnerzy zobowiązani będą do przedłożenia umowy partnerskiej nie później niż w momencie podpisania umowy na realizację usług – porozumienia wewnętrznego; na etapie konkursu wystarczającym jest złożenie listu intencyjnego jak również wskazanie pełnomocnika do działania w imieniu przyszłego partnerstwa).

 

2.      SPOTKANIE INFORMACYJNE

 

Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się w Urzędzie Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 32 (sala narad nr 39), w dniu 8 lipca 2010 r.  o godzinie  13.00.

 3.      PROCEDURA

Zgodnie z § 3 pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655) wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP ((ang.) Community Participation in Procurement – Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.

 

4.      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferent może złożyć ofertę tylko na jedną z niżej wymienionych części. Jeżeli Oferent pragnie złożyć ofertę na więcej niż jedną część, jest zobowiązany do złożenia odrębnych ofert techniczno-finansowych na każdą cześć. Wybór ofert jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej części.

 

WARIANTY:

Zamawiający dopuszcza składanie ofert wariantowych.

 

OPIS ZAMAWIANYCH USŁUG – WYNIKA Z ZAPISÓW ZATWIERDZONEGO PLANU DZIAŁANIA I AKTUALIZACJI PLANU DZIAŁANIA  NA LATA 2008-2010 ORAZ ANEKSU O ZWIĘKSZENIU ALOKACJI.

CZĘŚĆ 1

Zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych i gimnazjów z terenu gminy i miasta Izbica Kujawska.

Usługa ta obejmuje: 

a)      organizację 3 turnusów wyjazdowych wypoczynków letnich;

b)      uczestnictwo max 45 osób (dzieci, młodzieży; bez opiekunów) w jednym turnusie  wypoczynkowym;

c)      okres trwania jednego wyjazdu wypoczynkowego: 5 dni;

d)      miejsce wypoczynku: Polska - w górach, nad morzem, bądź nad jeziorami;

e)      zapewnienie noclegu i wyżywienia całodobowego dla każdego uczestnika wyjazdu wypoczynkowego i  dla ich opiekunów;

f)        zorganizowanie podczas jednego wyjazdu wypoczynkowego minimum jednej wycieczki w celu zapoznania się z kulturą, tradycją, atrakcjami terenu, na którym odbywał będzie się  wypoczynek dzieci i młodzieży;

g)      organizacja atrakcyjnych zajęć /zabaw/ konkursów dla uczestników wyjazdu w celu ich integracji (w tym zajęcia  zmierzające do podniesienia wiedzy na temat profilaktyki i zapobiegania uzależnieniom)

h)      zapewnienie, zgodnego z przepisami prawa, przewozu dzieci i młodzieży podczas wszystkich wyjazdów wypoczynkowych w obecności opiekuna;

i)        wykupienie wymaganych prawem ubezpieczeń dla uczestników wyjazdu wypoczynkowego;

j)        warunki, jakie musi spełniać Usługodawca, a także  zasady  organizowania  i nadzorowania wypoczynku dla dzieci i młodzieży szczegółowo określa Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 (Dz. U. z 1997r Nr.12 poz. 67 z późniejszymi zmianami).

 

Termin realizacji usługi: 

I turnus od 26 do 30 lipca 2010 r.;

II turnus od 02 do 06 sierpnia 2010 r.;

III turnus od 09 do 13 sierpnia 2010 r.

Sugerowana jednostka szacunkowa –   1 turnus.
Planowana kwota na realizację usługi: 52.271,14 PLN

 

Podstawą dla płatności na rzecz usługodawcy realizującego usługę określoną w części 1 będzie rzeczywiście zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych jako 1 turnus.

CZĘŚĆ 2

Zorganizowanie 2-3 dniowego wyjazdu wycieczkowego, letniego dla młodzieży z terenu gminy i miasta Izbica Kujawska, uczącej się w miejscowej szkole ponadgimnazjalnej.

Usługa ta obejmuje: 

a)      organizację wyjazdu wycieczkowego, turystycznego;

b)      uczestnictwo max 45 osób (bez opiekunów) w jednym turnusie  wypoczynkowym;

c)      okres trwania jednego wyjazdu wycieczkowego: 2-3 dni;

d)      miejsce wypoczynku: Polska - w górach, nad morzem, bądź nad jeziorami;

e)      zapewnienie noclegu i wyżywienia całodobowego dla każdego uczestnika wyjazdu wycieczkowego i  dla ich opiekunów;

f)        organizacja atrakcyjnych zajęć i  konkursów dla uczestników wycieczki w celu ich integracji (w tym zajęcia  zmierzające do podniesienia wiedzy na temat profilaktyki i zapobiegania uzależnieniom)

g)      zapewnienie, zgodnego z przepisami prawa, przewozu dzieci i młodzieży podczas wszystkich wyjazdów wypoczynkowych w obecności opiekuna;

h)      wykupienie wymaganych prawem ubezpieczeń dla uczestników wyjazdu wypoczynkowego;

i)        warunki, jakie musi spełniać Usługodawca, a także  zasady  organizowania  i nadzorowania wypoczynku dla dzieci i młodzieży szczegółowo określa Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 (Dz. U. z 1997r Nr.12 poz. 67 z późniejszymi zmianami).

 

Termin realizacji usługi:  Pierwsza dekada sierpnia 2010 r.

Sugerowana jednostka szacunkowa –   1 osoba.
Planowana kwota na realizację usługi: 16.000,00 PLN

 

Podstawą dla płatności na rzecz usługodawcy realizującego usługę określoną w części 2 będzie rzeczywiście zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych jako 1 osoba.

 

5.      UPRAWNIENI USŁUGODAWCY

 

Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:

1.      Organizacje pozarządowe (NGOs)

2.      Organizacje kościelne

3.      Prywatni usługodawcy: firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne,

4.      Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze

5.      Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne.

 

W przypadku wyboru oferty, z ofertami wymienionymi w punktach 1-4 zawierana jest umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia, a z ofertami wymienionymi w punkcie 5 – porozumienie, którego wzór również stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.

  

6.      KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ

Minimalne kryteria techniczne w odniesieniu do CZEŚCI 1 i 2:

1)      zgodność z warunkami realizacji i  zakresem zamawianych usług;

2)      zapewnienie odpowiedniej kadry posiadającej kwalifikacje i uprawnienia adekwatne do realizowanych czynności w zakresie oferowanych usług;

3)      zapewnienie noclegu i wyżywienia całodobowego dla każdego uczestnika wyjazdu wypoczynkowego i wyjazdu wycieczkowego i  dla ich opiekunów;

4)      zapewnienie, zgodnego z przepisami prawa, przewozu dzieci i młodzieży podczas wszystkich wyjazdów wypoczynkowych i wycieczkowego w obecności opiekuna;

5)      wykupienie wymaganych prawem ubezpieczeń dla uczestników wyjazdów wypoczynkowych i wyjazdu wycieczkowego;

6)      zapewnienie sprzętu i  wyposażenia niezbędnego do wykonania usługi;

7)      zapewnienie, że usługa będzie realizowana zgodnie z zasadami  organizowania  i nadzorowania wypoczynku dla dzieci i młodzieży szczegółowo określonymi w  Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 (Dz. U. z 1997r Nr.12 poz. 67 z późniejszymi zmianami).

 

Zamawiający oceni  spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

 

1)      program zawierający opis oferowanej usługi i harmonogram poszczególnych wyjazdów wypoczynkowych i wycieczkowego;

2)      wykaz osób biorących udział w realizacji usługi ze wskazaniem ich czynności, wraz z CV tych osób potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania tych czynności;

3)      oświadczenie – zobowiązanie usługodawcy do zapewnienia noclegu i wyżywienia całodobowego dla każdego uczestnika wyjazdów wypoczynkowych i wycieczkowego i dla ich opiekunów

4)      oświadczenie, że Usługodawca zapewni zorganizowany transport dzieci i młodzieży w obecności opiekuna podczas wszystkich wyjazdów wypoczynkowych i wycieczkowego;

5)      oświadczenie, że Usługodawca zapewni wymagane prawem ubezpieczenia dla uczestników projektów;

6)      wykaz sprzętu i wyposażenia koniecznego do zakupienia wraz z określeniem kosztów zakupu;

7)      oświadczenie – zobowiązanie, że usługa będzie realizowana zgodnie z zasadami  organizowania  i nadzorowania wypoczynku dla dzieci i młodzieży szczegółowo określonymi w  Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 (Dz. U. z 1997 r. Nr.12 poz. 67 z późniejszymi zmianami).

 

Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w swojej ofercie informacji nt. spodziewanych rezultatów oferowanych usług, sposobu monitorowania ich osiągnięcia, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań.

 

 7.      PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT

SKŁADANIE OFERT

a)      Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do: Urząd Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska w terminie do dnia 16  lipca 2010 r. do godz. 15.30 (decyduje data wpływu oferty).

b)     Oferta winna być ważna przez co najmniej 30 dni od daty określonej w pkt. a)

c)      Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na świadczenie usługi: [nazwa części w pkt. 4, na którą składana jest oferta], ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.

 

OCENA OFERT

 

1.      Ocena ofert i wybór najkorzystniejszej oferty odbywać się będzie w 3 etapach:

a.       Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 6

b.      Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert). Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.

c.       Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą (-ami) (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne),

2.      Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu
7 dni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej oraz na tablicy ogłoszeń.

3.      Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.

4.      Z wybranym(i) oferentem(ami) zostaną zawarte przez każdą z gmin odrębne umowy/porozumienia oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.

 

8.      KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

 

W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z Agatą Szmudzińską – Urząd Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej (pok. nr 20), tel. 054 2865009 wew. 27 lub Przemysławem Nowickim – Urząd Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej (pok. nr 17), tel. 054 2865009 wew. 31.

 

9.      ZAŁĄCZNIKI

 

Burmistrz Gminy i Miasta

Bogdan Sadowski       

1. Formularz ofertowy

2. Wzór umowy

3. Wzór porozumienia

4. Wzór sprawozdania

 

Opublikowane przez: Magdalena Bolewska | Data wprowadzenia: 2010-06-30 11:38:51 | Data modyfikacji: 2010-06-30 11:42:56.
Data wprowadzenia: 2010-06-30 11:38:51
Data modyfikacji: 2010-06-30 11:42:56
Opublikowane przez: Magdalena Bolewska
« powrót