Nabór na wolne stanowisko urzędnicze -
Stanowisko ds gospodarki odpadami

 

Informacja o wyniku naboru kandydatów
na wolne stanowisko urzędnicze ds gospodarki odpadami w Urzędzie Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej
 


            Zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.), informuję o zakończonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds gospodarki odpadami w Urzędzie Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej:
 
1
. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy i Miasta, ul. Marszałka Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska 
2.
Określenie stanowiska: stanowisko ds gospodarki odpadami
3.
Imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania: Pan Grzegorz Studziński, zam. Grochowiska
4.
Uzasadnienie dokonanego wyboru: W wyniku przeprowadzonego naboru Pan Grzegorz Studziński spełnił wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze i uzyskał najwyższą ilość punktów za rozmowę kwalifikacyjną. Pan Grzegorz Studziński zostanie zatrudniony na stanowisko ds gospodarki odpadami w Urzędzie Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej od dnia 2 kwietnia 2013 roku.

                                                                                           BURMISTRZ

                                                                                         Marek Śledziński

Izbica Kujawska, dnia 25 marca 2013 roku.

 

 

 

Burmistrz Gminy i Miasta Izbica Kujawska

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

w Urzędzie Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej

ul. Marszałka Piłsudskiego 32

 

Stanowisko ds gospodarki odpadami

 

1.      wymagania niezbędne:

a)      obywatelstwo polskie,

b)      wykształcenie wyższe administracyjne lub wyższe z ochrony środowiska pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,

c)      ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,

d)      nieposzlakowana opinia,

e)      stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku

f)       nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

 

2.      wymagania dodatkowe:

a)      Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego

b)      Znajomość Ustawy o samorządzie gminnym

c)      Znajomość Instrukcji kancelaryjnej dla gmin

d)      Znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach

e)      Znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji

f)       Znajomość Prawa Zamówień Publicznych

g)      Znajomość ustawy Prawo Ochrony Środowiska

h)      Znajomość ustawy o odpadach

i)        Znajomość Ordynacji podatkowej

j)        znajomość systemów operacyjnych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku pracy(Windows)

k)      mile widziane doświadczenie zawodowe w sprawach dotyczących zajmowanego stanowiska

 

3.      Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)      realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ze szczególnym uwzględnieniem przygotowania:
·          kampanii informacyjnej dotyczącej ww. gospodarki,
·          specyfikacji przetargowej dotyczącej nowych zasad gospodarki odpadami,
2)      wykonywanie innych czynności niezbędnych do wprowadzenia nowego systemu gospodarki odpadami,
3)      nadzór nad realizacją obowiązków właścicieli nieruchomości związanych
 z utrzymaniem czystości i porządku,
4)      prowadzenie rejestru działalności regulowanej,
5)      prowadzenie ewidencji bezodpadowych zbiorników na nieczystości płynne, przydomowych oczyszczalni ścieków, ewidencji umów o odbiór odpadów komunalnych, kontroli przestrzegania przepisów dotyczących utrzymania czystości i porządku w gminie,
6)      współuczestniczenie w opracowywaniu projektów aktów prawa wynikających z zajmowanego stanowiska pracy,
7)      sporządzanie sprawozdań wynikających z zakresu działania stanowiska,
8)      współuczestniczenie w organizowaniu przetargów na odbieranie i zagospodarowanie  odpadów,
9)      prowadzenie ewidencji opłat z zakresu utrzymania czystości i porządku w gminach oraz windykacja należności,
10)  nadzór nad funkcjonowaniem punktu selektywnej zbiórki odpadów,
11)  prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie gospodarki odpadami,
12)  realizacja innych zadań wynikających z zajmowanego stanowiska.

 

4.  W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.

 

5. Warunki pracy na danym stanowisku: stanowisko pracy wyposażone w komputer, pełen wymiar czasu pracy, umowa o pracę na czas określony, po upływie, którego istnieje możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony.

 

6.Wymagane dokumenty:

a.       List motywacyjny,

b.      Curriculum vitae,

c.       Oświadczenie o treści: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku Nr 101, poz.926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458 z późn. zm.)

d.      Kserokopie świadectw pracy,

e.       Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

f.       Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach

g.       Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

h.      Oświadczenie o prowadzeniu lub nie działalności gospodarczej,

i.        Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

j.        Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii i pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,

k.      Oryginał kwestionariusza osobowego,

l.        Kserokopia dowodu osobistego.

 

Dokumenty z dopiskiem „stanowisko ds gospodarki odpadami” proszę składać w zamkniętych kopertach z podaniem adresu zwrotnego w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej, ul. Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska w terminie do dnia 11  marca 2013 roku do godz. 15.30, w pok. Nr 15 lub listownie na podany powyżej adres, przy czym decyduje data wpływu do urzędu.

Dokumenty, które wpłyną po podanym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne i zakwalifikowani zostaną do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacje o kandydatach, którzy zgłoszą się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.

Zasady naboru na wolne stanowiska urzędnicze(w tym kierownicze stanowiska urzędnicze) w Urzędzie Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej oraz na stanowiska kierownicze w jednostkach organizacyjnych reguluje ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z póżniejszymi zmianami) i Zarządzenie nr 118/2009 Burmistrza Gminy i Miasta Izbica Kujawska z dnia 30 czerwca 2009 roku.

                                                                                                 

                                                                                                  BURMISTRZ

                                                                                               Marek Śledziński

 

 

Opublikowane przez: Beata Kubiak | Data wprowadzenia: 2013-02-26 12:10:30 | Data modyfikacji: 2013-03-26 07:41:43.
Data wprowadzenia: 2013-02-26 12:10:30
Data modyfikacji: 2013-03-26 07:41:43
Opublikowane przez: Beata Kubiak
« powrót