Obwieszczenie

 

Izbica Kujawska dnia 21.01.2021 r.

 

GKLP.6733.1.2021

 

 

OBWIESZCZENIE

 

BURMISTRZA IZBICY KUJAWSKIEJ

 

 

Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 293) oraz art. 49
i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 256 ze zm.) zawiadamia się strony postępowania administracyjnego, że w dniu 18.01.2021 r. na wniosek ENERGA OPERATOR S.A., Oddział w Toruniu, w imieniu której działa pełnomocnik P. Paweł Ziółkowski, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzjio ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na:

 

Budowie napowietrznej słupowej stacji transformatorowej 15/0,4kV, energetycznej linii kablowej średniego napięcia SN-15kV, energetycznej linii kablowej niskiego napięcia NN-0,4kV, kablowej rozdzielnicy szafowej naziemnej z układem półpośrednim i szafki pomiarowej oraz wymianie słupów linii napowietrznej niskiego napięcia NN-0,4kVw na działkach o numerach ewidencyjnych 93/2, 93/3, 95/1, 95/2, obręb ewidencyjny Augustynowo, gmina Izbica Kujawska.

 

 

 

Stosownie do treści art. 10 §1 oraz art. 73 §1 Kodeksu postępowania administracyjnego informuje się, że strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia w Urzędzie Miejskim w Izbicy Kujawskiej,
ul. Marszałka Piłsudskiego, 32 pokój nr. 23 w godzinach 7:30-15:30.

 

Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego, tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim oraz tablicy ogłoszeń w poszczególnych sołectwach.

 

 

 

                                                        Z up. Burmistrza Izbicy Kujawskiej

                                                               mgr Przemysław Nowakowski

                                                              Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej, Lokalowej i Przestrzennej

 

 

Otrzymują:

 

  1. Wnioskodawca: ENERGA OPERATOR S.A., Oddział w Toruniu.

  2. Pełnomocnik: Paweł Ziółkowski.

  3. Urząd Miejski w/m tablica ogłoszeń.

  4. Sołtys sołectwa Błenna w/m tablica ogłoszeń.

  5. Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego.

  6. a/a.

 

 

 

Data wywieszenia……………………………….

 

 

 

Data zdjęcia……………………………………..

 

pobierz

 

Opublikowane przez: Ewa Głuszkowska | Data wprowadzenia: 2021-01-21 14:04:21 | Data modyfikacji: 2021-01-21 14:05:35.
Data wprowadzenia: 2021-01-21 14:04:21
Data modyfikacji: 2021-01-21 14:05:35
Opublikowane przez: Ewa Głuszkowska
« powrót