Obwieszczenie

URZĄD MIEJSKI                                                                                                             Izbica Kujawska dnia 23.07.2021 r.
ul. Marszałka Piłsudskiego 32
87-865 Izbica Kujawska

GKLP.6733.11.2021

 

OBWIESZCZENIE

BURMISTRZA IZBICY KUJAWSKIEJ

 

Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 741 ze zm.) oraz art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r., poz. 735) zawiadamia się strony postępowania administracyjnego, że w dniu 20.07.2021 r. na wniosek Gminy Izbica Kujawska, w imieniu której działa pełnomocnik P. Sergiusz Makowski, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzjio ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na:

 

Przebudowie dróg gminnych nr 191710C i 191727C w ramach budowy, rozbudowy i przebudowy dróg gminnych z ciągami pieszo-rowerowymi na osiedlu Morele w Izbicy Kujawskiej na działkach o numerach ewidencyjnych 688/9 i 884, obręb ewidencyjny m. Izbica Kujawska, gmina Izbica Kujawska.

 

Stosownie do treści art. 10 §1 oraz art. 73 §1 Kodeksu postępowania administracyjnego informuje się, że strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia w Urzędzie Miejskim w Izbicy Kujawskiej,
ul. Marszałka Piłsudskiego, 32 pokój nr. 23 w godzinach 7:30-15:30.

 

Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego, tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim oraz tablicy ogłoszeń w poszczególnych sołectwach.

 

 

 

                                                                              Z up. Burmistrza Izbicy Kujawskiej

                                                                              mgr Przemysław Nowakowski

                                                                              Kierownik Referatu Gospodarki

                                                                              Komunalnej, Lokalowej i Przestrzennej

 

Otrzymują:

 

  1. Wnioskodawca: Gmina Izbica Kujawska.

  2. Pełnomocnik: Sergiusz Makowski.

  3. Urząd Miejski w/m tablica ogłoszeń.

  4. Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego.

  5. a/a.

 

Data wywieszenia……………………………….

Data zdjęcia……………………………………..

 

 

Opublikowane przez: Ewa Głuszkowska | Data wprowadzenia: 2021-07-23 11:49:07 | Data modyfikacji: 2021-07-23 11:50:57.
Data wprowadzenia: 2021-07-23 11:49:07
Data modyfikacji: 2021-07-23 11:50:57
Opublikowane przez: Ewa Głuszkowska
« powrót