Zaproszenie nr 1/2010 do składania ofert na
usługi integracji społecznej – wizyta studyjna

Izbica Kujawska, dnia 29 czerwca 2010 roku

 

 

ZAPROSZENIE nr 1/2010 

DO SKŁADANIA OFERT NA

 Usługi integracji społecznej – wizyta studyjna

 

W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Izbica Kujawska uzyskała dotację w wys. 427.311,14 PLN. Część tej dotacji, tj. kwotę max 30.000,00 zł Gmina przeznacza na realizację niżej określonych usług

 

1.      ZAMAWIAJĄCY

 

Burmistrz Gminy i Miasta Izbica Kujawska (zwany dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.

Usługodawcy mogą składać oferty, gdy spełniony jest jeden z poniższych warunków:

-              usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę z udziałem środków publicznych (nie dotyczy usług realizowanych w ramach PPWOW), lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów;

-              usługa będzie realizowana w partnerstwie z innymi usługodawcami (partnerzy zobowiązani będą do przedłożenia umowy partnerskiej nie później niż w momencie podpisania umowy na realizację usług – porozumienia wewnętrznego; na etapie konkursu wystarczającym jest złożenie listu intencyjnego jak również wskazanie pełnomocnika do działania w imieniu przyszłego partnerstwa).

 

2.      SPOTKANIE INFORMACYJNE

 

Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się w Urzędzie Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 32 (sala narad nr 39), w dniu 14 lipca 2010 r.  o godzinie  13.00.

 

3.      PROCEDURA

 

Zgodnie z § 3 pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655) wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP ((ang.) Community Participation in Procurement – Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.

 

 

4.      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

WARIANTY

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

OPIS ZAMAWIANYCH USŁUG – WYNIKA Z ZAPISÓW ZATWIERDZONEGO PLANU DZIAŁANIA I AKTUALIZACJI PLANU DZIAŁANIA  NA LATA 2008-2010.

 

Zorganizowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej połączonej z warsztatami nt. rozwoju organizacji pozarządowych przeznaczonej dla liderów społeczności lokalnej, uczestników Warsztatów Aktualizujących Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy i Miasta Izbica Kujawska,

której celem będzie:

·        zapoznanie z dobrymi praktykami oraz wymiana doświadczeń związanych z rozwojem organizacji pozarządowych,

·        aktywizacja mieszkańców, pobudzenie mieszkańców do działania, rozwijanie przedsiębiorczości,

·        rozwój  współpracy samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi, w tym działalności ponad lokalnej poprzez zaprezentowanie im walorów i możliwości samorealizacji na terenie gminy,

·        propagowanie idei obywatelskiego uczestnictwa  w życiu społeczności lokalnej.

 

Zakres usługi - wymagania zamawiającego:

-        zorganizowanie i przeprowadzenie trzydniowej wizyty studyjnej (łącznie dla 30 osób; zaznacza się, że gmina przeprowadzi rekrutację uczestników) do gmin województwa w północno-wschodniej części kraju, realizujących Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich;

-        zorganizowanie spotkania z przedstawicielami gmin, mającego na celu wymianę doświadczeń w zakresie rozwiązywania problemów społecznych, usług realizowanych w ramach PPWOW itp.;

-        zapewnienie zakwaterowania, wyżywienia i transportu;

-        zapoznanie uczestników wizyty studyjnej z obyczajami regionalnymi;

-        zapewnienie odpowiedniego ubezpieczenia uczestników wizyty studyjnej;

-        zapewnienie materiałów promocyjnych;

-        zapewnienie programu zgodnego z celami wizyty;

-        przeprowadzenie ankiety oceny wizyty studyjnej;

-        opracowanie raportu końcowego z analizy ankiet i złożenie Zamawiającemu wraz ze sprawozdaniem końcowym.

 

Sugerowana jednostka szacunkowa – 1 wizyta studyjna

Termin wykonania zamówienia: wrzesień 2010 r.

Na realizację tej usługi przeznacza się maksymalnie kwotę: 30.000,00 zł.

 

Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. sposobu monitorowania realizacji usług, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowania działań.

 

Podstawą dla płatności na rzecz usługodawcy będzie rzeczywiście zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych jako: 1 wizyta studyjna.

 

5.      UPRAWNIENI USŁUGODAWCY

 

Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:

1.      Organizacje pozarządowe (NGOs)

2.      Organizacje kościelne

3.      Prywatni usługodawcy: firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne,

4.      Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze

5.      Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne.

 

W przypadku wyboru oferty, z ofertami wymienionymi w punktach 1-4 zawierana jest umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia, a z ofertami wymienionymi w punkcie 5 – porozumienie, którego wzór również stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.

 

6.      KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ

 

Zorganizowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej połączonej z warsztatami nt. rozwoju organizacji pozarządowych przeznaczonej dla liderów społeczności lokalnej, uczestników Warsztatów Aktualizujących Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy i Miasta Izbica Kujawska

a)      zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług; 

b)      cena za usługę;

c)      dysponowanie odpowiednim transportem do przewozu osób;

d)      zapewnienie odpowiedniej bazy noclegowej;

e)      zapewnienie kadry posiadającej niezbędne kwalifikacje do przeprowadzenia wyjazdu studyjnego;

f)        zapewnienie ubezpieczenia uczestników (OC i NNW).

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

a)      Program i harmonogram realizacji usługi zgodny z celami wizyty studyjnej;

b)      CV osób prowadzących warsztaty;

c)      Oświadczenie/zobowiązanie o dysponowaniu środkiem transportu do przewozu osób;

d)      Oświadczenie/zobowiązanie lub umowy przedwstępne dotyczące zakwaterowania i wyżywienia;

e)      Oświadczenie/zobowiązanie do wykupienia odpowiednich ubezpieczeń.

 

7.      PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT

 

SKŁADANIE OFERT

a)      Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do: Urząd Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska w terminie do dnia 20  lipca 2010 r. do godz. 15.30 (decyduje data wpływu oferty).

b)      Oferta winna być ważna przez co najmniej 30 dni od daty określonej w pkt. a)

c)      Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na świadczenie usługi: Zorganizowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej połączonej z warsztatami nt. rozwoju organizacji pozarządowych przeznaczonej dla liderów społeczności lokalnej, uczestników Warsztatów Aktualizujących Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy i Miasta Izbica Kujawska”, ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.

 

OCENA OFERT

1.      Ocena ofert i wybór najkorzystniejszej oferty odbywać się będzie w 3 etapach:

a.       Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 6

b.      Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert). Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.

c.       Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą (-ami) (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne),

2.      Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu
7 dni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej oraz na tablicy ogłoszeń.

3.      Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.

4.      Z wybranym(i) oferentem(ami) zostaną zawarte przez każdą z gmin odrębne umowy/porozumienia oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.

 

8.      KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z Agatą Szmudzińską – Urząd Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej (pok. nr 20), tel. 054 2865009 wew. 27 lub Przemysławem Nowickim – Urząd Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej (pok. nr 17), tel. 054 2865009 wew. 31.

 

9.      ZAŁĄCZNIKI

                                                          

                                                                       Burmistrz Gminy i Miasta       
                                                                     
    Bogdan Sadowski                             

1. Formularz ofertowy

2. Wzór umowy

3. Wzór porozumienia

4. Wzór sprawozdania

 

Opublikowane przez: Magdalena Bolewska | Data wprowadzenia: 2010-06-30 11:28:25.
Data wprowadzenia: 2010-06-30 11:28:25
Opublikowane przez: Magdalena Bolewska
« powrót