Nabór na wolne stanowisko urzędnicze -
Podinspektora ds. Rozwoju Lokalnego i Promocji
Gminy i Miasta

Burmistrz Gminy i Miasta Izbica Kujawska

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 

Podinspektora ds. Rozwoju Lokalnego i Promocji Gminy i Miasta

1 etat

umowa o pracę na czas określony, po upływie którego istnieje możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony,

 

  1. wymagania niezbędne:

a)       obywatelstwo polskie,

b)       wykształcenie wyższe administracyjne, informatyczne lub prawnicze pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,

c)       pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,

d)       nieposzlakowana opinia,

e)       stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku

f)         nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

 

  1. wymagania dodatkowe:

a)       studia podyplomowe bądź inne kwalifikacje w zakresie pozyskiwania i wykorzystania Funduszy Unijnych

b)       znajomość języka angielskiego lub niemieckiego

c)       znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego

d)       znajomość Ustawy o samorządzie gminnym

e)       Znajomość Instrukcji kancelaryjnej dla gmin

f)         znajomość systemów operacyjnych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku pracy(Windows),

g)       znajomość zarządzania siecią informatyczną,

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

a)       Gromadzenie informacji o gminie i mieście, przygotowywanie materiałów promujących gminę i miasto na zewnątrz,

b)       Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o inicjatywach Unii Europejskiej służących integracji ze strukturami europejskimi, o dostępnych programach Unii Europejskiej przeznaczonych na rozwój lokalny,

c)       Pozyskiwanie środków pozabudżetowych,

d)       Zabezpieczenie ciągłości funkcjonowania infrastruktury informatycznej, organizowanie cyklicznych przeglądów sprzętu komputerowego, naprawy i konserwacji tego sprzętu i sieci informatycznej,

e)       Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przez użytkowników komputerów praw autorskich w stosunku do programów eksploatowanych w urzędzie,

f)         Uczestnictwo w pracach związanych z zakupem sprzętu komputerowego dla potrzeb urzędu,

g)       Administrowanie oprogramowaniem sieciowym i zabezpieczenie sprawności funkcjonowania sieci,

h)       Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i skutecznej ochrony teleinformatycznej systemów oraz sieci teleinformatycznych, w których są wytwarzane, przechowywane i przesyłane dane osobowe, informacje niejawne oraz inne dane prawem chronione, a także urzędowej strony internetowej i podmiotowej strony Biuletynu informacji Publicznej.

 

  1. Wymagane dokumenty:
    1. List motywacyjny,
    2. Curriculum vitae,
    3. Oświadczenie o treści: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku Nr 101, poz.926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458 z późn. zm.)
    4. Kserokopie świadectw pracy,
    5. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
    6. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
    7. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
    8. Oświadczenie o prowadzeniu lub nie działalności gospodarczej,
    9. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    10. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii i pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
    11. Oryginał kwestionariusza osobowego,
    12. Kserokopia dowodu osobistego.

 

Dokumenty z dopiskiem „Podinspektor ds. Rozwoju Lokalnego i Promocji Gminy i Miasta” proszę składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej, ul. Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska w terminie do dnia 26 lipca 2011 roku do godz. 15.30, w pok. Nr 15 lub listownie na podany powyżej adres, przy czym decyduje data wpływu do urzędu.

Dokumenty, które wpłyną po podanym terminie nie będą rozpatrywane.

Zasady naboru na wolne stanowiska urzędnicze(w tym kierownicze stanowiska urzędnicze) w Urzędzie Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej oraz na stanowiska kierownicze w jednostkach organizacyjnych reguluje Zarządzenie nr 118/2009 Burmistrza Gminy i Miasta Izbica Kujawska z dnia 30 czerwca 2009 roku.

 

Burmistrz Gminy i Miasta                         

Marek Śledziński


Izbica Kujawska, dnia 4 sierpnia 2011 roku

 

 

INFORMACJA

 

 

Informuję, że po przeprowadzeniu analizy formalnej dokumentów na stanowisko podinspektora ds. rozwoju lokalnego i promocji gminy i miasta wymagania formalne określone w ogłoszeniu spełniła Pani Beata Kubiak zam. Osiecz Mały.

O miejscu i terminie dalszych czynności związanych z naborem w/w zostanie powiadomiona indywidualnie.

 

Burmistrz Gminy i Miasta

Marek Śledziński


Izbica Kujawska, dnia 23 sierpnia 2011 roku

Informacja o ostatecznym wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. rozwoju lokalnego i promocji gminy i miasta

Zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458) informuję, o zakończonym naborze na stanowisko urzędnicze podinspektora ds. rozwoju lokalnego i promocji gminy i miasta w Urzędzie Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej

1.       Nazwa jednostki: Urząd Gminy i Miasta ul. Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska.

2.       Określenie stanowiska: podinspektor ds. rozwoju lokalnego i promocji gminy i miasta.

3.       Imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania: Beata Kubiak, zam. Osiecz Mały.

4.       Uzasadnienie dokonanego wyboru przez komisję konkursową: Pani Beata Kubiak przeszła pozytywnie procedurę konkursową.

Burmistrz Gminy i Miasta

Marek Śledziński

 

Opublikowane przez: Magdalena Bolewska | Data wprowadzenia: 2011-07-15 08:52:47 | Data modyfikacji: 2011-08-23 10:59:31.
Data wprowadzenia: 2011-07-15 08:52:47
Data modyfikacji: 2011-08-23 10:59:31
Opublikowane przez: Magdalena Bolewska
« powrót