Burmistrz Izbicy Kujawskiej ogłasza konkurs na
wolne stanowisko: Dyrektor Żłobka Samorządowego
w Izbicy Kujawskiej

 

 

 

ZARZĄDZENIE NR 374 /2021
BURMISTRZA IZBICY KUJAWSKIEJ

z dnia 10 grudnia 2021r.

 

w sprawie ogłoszenia konkursu na wolne stanowisko urzędnicze

 

Na podstawie art. 33 ust 3 ustawy z dnia z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 roku, poz. 1372 ze zm.), art.13 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. z 2021 r. poz. 75), art. 11 i 13 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282) zarządzam, co następuje:

 

§1 1. Ogłaszam konkurs na wolne stanowisko Dyrektora Żłobka Samorządowego w Izbicy Kujawskiej

2. Treść ogłoszenia o konkursie określa załącznik nr 1 do Zarządzenia.

 

§2 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Załącznik nr 1

do Zarządzenie nr 374 /2021
Burmistrza Izbicy Kujawskiej

z dnia 10 grudnia 2021r. w sprawie

ogłoszenia konkursu na wolne stanowisko urzędnicze

 

 

Burmistrz Izbicy Kujawskiej

ogłasza konkurs na wolne stanowisko:

Dyrektor Żłobka Samorządowego w Izbicy Kujawskiej

 

  1. Nazwa i adres jednostki:

Żłobek Samorządowy w Izbicy Kujawskiej, ul. Narutowicza 63, 87-865 Izbica Kujawska

  1. Określenie kierowniczego stanowiska urzędniczego:  

Dyrektor Żłobka, 

Wymiar czasu pracy: 1/4 etatu.

Umowa o pracę zawierana na okres projektu pn.: „Utworzenie pierwszego żłobka w gminie Izbica Kujawska” tj od dnia 01.01.2022 roku do dnia 31.12.2023 roku, po upływie którego istnieje możliwość podpisania umowy o pracę na czas nieokreślony.

  1. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:  

  1. Obywatelstwo polskie;

  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

  4. Wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi lub co najmniej wykształcenie średnie oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi (preferowane kwalifikacje: opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej, lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pielęgniarstwo/położnictwo);

  5. Kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;

  6. Kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;

  7. Kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;

  8. Kandydat posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;

  9. Kandydat daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dzieckiem.

  10. Kandydat cieszy się nieposzlakowana opinią.

  1. Wymagania dodatkowe:  

  1. Znajomość aktów prawnych dotyczących opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych i o samorządzie gminnym, prawa zamówień publicznych, prawa pracy, przepisów BHP i przeciwpożarowych;

  2. Umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników;

  3. Umiejętność sprawnego działania w sytuacjach stresowych;

  4. Komunikatywność, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;

  5. Gotowość do samodoskonalenia, kreatywność, wysoka kultura osobista;

  6. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office.

  1. Zakres zasadniczych obowiązków wykonywanych na stanowisku:

  1. Kierowanie, planowanie, organizowanie oraz kontrola nad działalnością żłobka zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz statutem żłobka;

  2. Zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa i właściwej opieki pielęgnacyjnej, opiekuńczej oraz edukacyjno-wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka;

  3. Pełnienie funkcji pracodawcy wobec pracowników żłobka;

  4. Właściwe i zgodne z przepisami dysponowanie środkami finansowymi, przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych;

  5. Prowadzenie procesu rekrutacji i związanej z tym dokumentacji;

  6. Zarządzanie powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie;

  7. Terminowe i rzetelne realizowanie zadań, sporządzanie sprawozdawczości;

  8. Ustalanie i zatwierdzanie planów działalności jednostki;

  9. Praca z dziećmi w charakterze opiekuna;

  10. Budowa pozytywnego wizerunku żłobka i doskonalenie standardów opieki w żłobku;

  11. Realizacja innych czynności wynikających z zadań obsługi finansowej, administracyjnej oraz organizacyjnej jednostki, w myśl ustawy o samorządzie gminnym.

  1. Warunki pracy:

  1. Zatrudnienie w wymiarze czasu pracy: 1/4 etatu (średnio 10 godzin tygodniowo), przewidywany termin zatrudnienia - 01 stycznia 2022r.;

  2. Miejsce pracy: Żłobek w Izbicy Kujawskiej;

  3. Wynagrodzenie: zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów   o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w dniu opublikowania ogłoszenia wynosi poniżej 6%.

  1. Wymagane dokumenty:  

  1. Kwestionariusz osobowy (zał. nr 1).

  2. Podpisany przez kandydata list motywacyjny.

  3. Podpisany przez kandydata życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej.

  4. Pisemna koncepcja funkcjonowania i rozwoju żłobka.

  5. Potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Kandydata kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje oraz staż pracy.

  6. Podpisane przez Kandydata oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych
    i pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; Kandydat wyłoniony w konkursie przed nawiązaniem stosunku pracy będzie zobowiązany przedłożyć zaświadczenie
    o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy (zał. nr 2, zał. nr 3).

  7. Podpisane przez Kandydata oświadczenia o niefigurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym; Kandydat wyłoniony w konkursie przed nawiązaniem stosunku pracy będzie zobowiązany przedłożyć zaświadczenie z Rejestru   o niefigurowaniu w w/w bazie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy (zał. nr 4);

  8. Podpisane przez Kandydata oświadczenia, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona (zał. nr 5);

  9. Podpisane przez Kandydata oświadczenia dotyczące wypełniania obowiązku alimentacyjnego w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd (zał. nr 6);

  10. Podpisane przez kandydata oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku (zał. nr 7);

  11. Poświadczenie dawania rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi (zał.nr8);

  12. Podpisane przez Kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Gminę Izbica Kujawska danych osobowych Kandydata w celach związanych z postępowaniem konkursowym, w szczególności na ujawnienie i rozpowszechnienie jego imienia i nazwiska wraz z informacją o uzyskanym wyniku (zał. nr 9).

  13. Podpisana przez Kandydata, po zapoznaniu się z jej treścią, klauzula informacyjna dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Izbicy Kujawskiej(zał. nr 10).

  14. Podpisane przez Kandydata oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz o nieposzlakowanej opinii (zał. nr 11)

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonej kopercie, opatrzonej imieniem i nazwiskiem, adresem do korespondencji oraz nr telefonu Kandydata, z dopiskiem "Nabór na stanowisko Dyrektora Żłobka w Izbicy Kujawskiej", należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego, ul. Marszałka Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska , lub przesłać podany powyżej adres w terminie do dnia 20 grudnia 2021 roku, do godziny 15:30.

  2. Złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.

  3. Oferty niekompletne lub które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcy.

  4. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

  1. Informacje dodatkowe:

  1. Oferty zostaną rozpatrzone przez powołaną przez Burmistrza Komisję Konkursową w terminie 7 dni roboczych od upływu terminu składania ofert;

  2. Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału Kandydatów; II etap - rozmowy kwalifikacyjne z Kandydatami, którzy spełnią wymogi formalne oraz niezbędne kryteria merytoryczne. O terminie i miejscu przeprowadzania rozmów Kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.

  3. Procedura naboru odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 2019r., poz. 1282  z póżn. zm.) i Zarządzeniem nr 118/2009 Burmistrza Gminy i Miasta Izbica Kujawska z dnia 30 czerwca 2009 roku w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze(w tym kierownicze stanowiska urzędnicze) w Urzędzie Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej oraz na stanowiska kierownicze w jednostkach organizacyjnych.

  4. Informacje o wynikach naboru będą umieszczane na stronie BIP.

  1. Klauzula informacyjna:

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1; dalej: RODO jako informuję, że:

1)Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Gmina Izbica Kujawska ( adres 87-865 Izbica Kujawska, ul. Marszałka Piłsudskiego 32, telefon 54 286-50-09).
2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.

" target=_new>target="_blank">inspektor@cbi24.pl.

2) Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.

3)Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4)W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:

a) 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
1974 r. Kodeks pracy,

b) 2art. 6 ust. 1 lit. b RODO,

c) 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

5) Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej.

6) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

7) Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

8) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii

  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

  4. prawo do usunięcia danych osobowych;

  5. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

9) Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

10) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

                                                                                                                                         Burmistrz

                                                                                                                                mgr Marek Dorabiała

 

 

Informacja o wyniku naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: Dyrektor Żłobka Samorządowego w Izbicy Kujawskiej

Załącznik nr 1 - Kwestionariusz osobowy

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niekaralności

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych

Załącznik nr 4 - Oświadczenie o nie figurowaniu w bazie przestępstw na tle seksualnym

Załącznik nr 5 - Oświadczenie o nieograniczonej władzy rodzicielskiej

Załącznik nr 6 - Oświadczenie o obowiązku alimentacyjnym

Załącznik nr 7 - Oświadczenie o stanie zdrowia

Załącznik nr 8 - Oświadczenie - zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Załącznik nr 9 - Oświadczenie - rękojmia należytego sprawowania opieki nad dziećmi

Załącznik nr 10 - Klauzula informacyjna

Załącznik nr 11 - Oświadczenie o pasiadaniu obywatelstwa polskiego i nieposzlakowanej opinii

 

Opublikowane przez: Liliana Zielińska | Data wprowadzenia: 2021-12-10 12:17:24 | Data modyfikacji: 2022-01-05 15:16:30.
Data wprowadzenia: 2021-12-10 12:17:24
Data modyfikacji: 2022-01-05 15:16:30
Opublikowane przez: Liliana Zielińska
« powrót