Izbica Kuj., dn. 20.11.2018r.
OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO OPIEKUNKA W OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ
Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Izbicy Kujawskiej ogłasza nabór na stanowisko: opiekunka w ośrodku pomocy społecznej
I. Nazwa i adres jednostki (miejsce wykonywania pracy): Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Izbicy Kujawskiej ul. Marszałka Piłsudskiego 32 87-865 Izbica Kujawska- teren gminy Izbica Kujawska
II. Określenie stanowiska : Opiekunka ośrodku pomocy społecznej w M-GOPS w Izbicy Kujawskiej Wymiar zatrudnienia : 1/1 etat Rodzaj umowy: umowa o pracę na zastępstwo, praca terenowa. Termin rozpoczęcia pracy 3 grudnia 2018r.
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym. 1. Wymagania niezbędne: Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełnić następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku: a) posiada obywatelstwo polskie; b) posiada wykształcenie minimum średnie; c) posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych; d) nie była karana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; e) stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku; f) ma nieposzlakowaną opinię; g) mile widziane doświadczenie w pracy z osobami starszymi, wymagającymi opieki. 2. Wymagania dodatkowe: a) wysoka kultura osobista; b) podstawowa znajomość obsługi komputera; c) preferowane posiadanie prawa jazdy kat. B i samochodu; d) umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych; e) umiejętność organizowania pracy w domu klienta.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku. Do zadań opiekunki środowiskowej należeć będzie w szczególności: 1. Usługi gospodarcze: a) pomoc w czynnościach dnia codziennego, w miarę potrzeby; pomoc przy myciu, kąpaniu, ubieraniu się, b) zakup i dostarczanie artykułów spożywanych, leków i innych niezbędnych artykułów w gospodarstwie domowym, c) przyrządzanie posiłków; w tym zgodnie z zalecaną przez lekarza dietą, d) utrzymywanie porządku w pomieszczeniach użytkowanych lub zajmowanych przez osobę zainteresowaną, e) palenie w piecu, przynoszenie węgla, drewna, f) zapewnienie w miarę możliwości kontaktów z otoczeniem, g) pomoc osobie zainteresowanej w kontakcie z urzędami, instytucjami, zakładami opieki zdrowotnej itp. 2. Usługi pielęgnacyjne: a) wykonywanie niezbędnych czynności związanych z utrzymaniem czystości osoby w zależności od indywidualnych potrzeb, b) pomoc w kontakcie z lekarzem leczącym i służbą zdrowia, zamawianie wizyt domowych, pomoc w rejestracji wizyt w poradni. 3. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji. 4. Bieżąca współpraca z pracownikami socjalnymi w zakresie wymiany informacji na temat środowisk objętych usługami opiekuńczymi.
V. Wymagane dokumenty: a) życiorys cv; b) list motywacyjny; c) kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie oraz kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach; d) kserokopia świadectw pracy; e) kwestionariusz osobowy; f) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na w/w stanowisku; g) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; h) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osoby posiadającej ustalony stopień niepełnosprawności). i) Oświadczenie o niekaralności następującej treści: „Oświadczam, że nie byłem/am karany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne. Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (DZ. U. z 2016r, poz. 902 z późn. zm.).” Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV muszą być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO"),(Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str.1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych( tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.).
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce samorządowej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.
VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: 1. miejsce pracy – Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Izbicy Kujawskiej, ul. Marszałka Piłsudskiego 32. Siedziba Ośrodka mieści się na parterze w budynku Urzędu Miejskiego ul. Marszałka Piłsudskiego 32. 2. stanowisko pracy – stanowisko pracy związane z pracą w terenie.
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Izbicy Kujawskiej, ul. Marszałka Piłsudskiego 32, pok. nr 11, 87-865 Izbica Kujawska lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu dokumentów do M-GOPS ) w terminie do dnia 30 listopada 2018 r. do godz. 15:00 z dopiskiem "Opiekun w M-GOPS " Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Nie przyjmuje się dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Izbica Kujawska oraz na tablicy informacyjnej w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Izbicy Kujawskiej. Informacje o kandydatach, którzy zgłoszą się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Izbicy Kujawskiej Ryszarda Marciniak załączniki |