Zgłoszenie pobytu stałego
- Wymagane dokumenty:
- wypełniony druk "
- zgłoszenie pobytu stałego"
- z potwierdzonym przez najemcę lub właściciela lokalu faktem pobytu osoby w lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie, do wglądu dokument z którego wynika najem lub własność lokalu
- dowód osobisty
- książeczka wojskowa lub poświadczenie o zgłoszeniu się do rejestracji przedpoborowej (dotyczy osób podlegających obowiązkowi wojskowemu)
- poświadczenie wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego (dotyczy osób, których ostatnie miejsce pobytu stałego znajdowało się poza Toruniem)
- Opłaty:
nie pobiera się
Termin odpowiedzi: niezwłocznie
- Jednostka prowadząca sprawę:
Referat Spraw Obywatelskich
- Tryb odwoławczy:
nie przysługuje
- Uwagi:
w zastępstwie osoby obowiązanej do zameldowania się czynności może dokonać członek rodziny, opiekun ustawowy lub faktyczny albo inna osoba
|