Przyznawanie dodatków mieszkaniowych
- Wymagane dokumenty:
- wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego
- deklaracja o wysokości dochodów członków gospodarstwa domowego
- Opłaty:
nie pobiera się
- Termin odpowiedzi:
do 30-tu dni
- Jednostka prowadząca sprawę:
Referat Gospodarki Komunalnej, Lokalowej i Przestrzennej
- Tryb odwoławczy:
przysługuje odwołanie do Kolegium Odwoławczego we Włocławku oraz złożenie skargi do Naczelnego Sądu Administracyjnego-Ośrodek Zamiejscowy w Bydgoszczy za pośrednictwem tut. organu
- Uwagi:
- deklarację o wysokości dochodów członków gospodarstwa domowego należy udokumentować zaświadczeniem o wynagrodzeniu z zakładu pracy, decyzją ZUS, decyzją z Powiatowego Urzędu Pracy, zaświadczeniem o pobieraniu zasiłku rodzinnego z MGOPS - z ostatnich 3 miesięcy poprzedzających datę złożenia wniosku,
- najemcy i podnajemcy zobowiązani są okazać umowę najmu, podnajmu lub użyczenia lokalu – aktualny wypis z Księgi Wieczystej i akt notarialny,
- wniosek o dodatek mieszkaniowy musi być potwierdzony przez zarządcę domu,
- do wniosku należy dołączyć dokumenty potwierdzające wysokość wydatków na mieszkanie za ostatni miesiąc, zaświadczenie o powierzchni lokalu, ostatnią fakturę z rozliczenia energii elektrycznej,
- do wniosku należy dołączyć zaświadczenia lub oświadczenia o innych dochodach oraz zaświadczenie o uczęszczaniu dziecka do szkoły ponadgimnazjalnej,
- Wniosek należy złożyć osobiście w Referacie Gospodarki Komunalnej, Lokalowej i Przestrzennej.
Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego |