Izbica Kujawska, dnia 11 maja 2011 roku
Burmistrz Gminy i Miasta
Izbica Kujawska
na podstawie art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (tekst jednolity Dz.U. z 2010 roku Nr 234 poz. 1536), oraz Uchwały Nr IV/18/10 Rady Gminy i Miasta Izbica Kujawska z dnia 29 grudnia 2010 roku w sprawie uchwalenia rocznego programu oraz form współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2011 rok
o g ł a s z a
otwarty konkurs
na wykonywanie w 2011 roku zadań publicznych
przez organizacje pozarządowe
w zakresie ochrony i promocji zdrowia, profilaktyki uzależnień oraz upowszechniania kultury fizycznej i sportu
Rodzaj zadania |
Organizacja biwaku profilaktyczno-szkoleniowo-wychowawczego |
Formy i warunki realizacji zadania |
1. Powierzenie zadania.
2. Zagospodarowanie czasu wolnego dzieci i młodzieży z izbickich szkół podstawowych i gimnazjalnych w formie biwaku pod namiotami (preferowane: miejsce wykorzystywane do kąpieli; liczba turnusów, kwalifikacja uczestników – w gestii oferenta).
3. Przygotowanie merytoryczne oraz kwalifikacje kadry: pedagogicznej, psychologicznej (pogadanki oraz konkursy o tematyce: profilaktyka uzależnień), kadry pielęgniarskiej i ratowników wodnych, pracującej z uczniami, zgodnie z wymogami i tematyką zadań. Znajomość formalno-prawna w materii upoważnień i zezwoleń na tego typu formę wypoczynku.
4. Zapewnienie placówki (miejsce pobytu) na organizację biwaku pod namiotami oraz usług transportowych.
5. Zapewnienie usług gastronomicznych dla wypoczywających i ich opiekunów.
6. Wynagrodzenia dla kadry pedagogicznej i pozostałych.
7. Zakup materiałów i usług niezbędnych do organizacji biwaku (poza sprzętem, będącym na wyposażeniu Zamawiającego).
8. Miejsce realizacji zadania: teren gminy Izbica Kujawska – atrakcyjny przyrodniczo i rekreacyjnie. |
Wartość środków finansowych powierzonych na realizację zadania |
15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) |
Termin realizacji zadania |
Do zrealizowania w okresie od 27 czerwca do 20 sierpnia 2011 roku |
Dodatkowe zaświadczenia/oświadczenia:
- Program-opis oferowanej usługi i harmonogram poszczególnych turnusów/wyjazdów wypoczynkowych; zawierający m.in. – co zgodne z założeniami Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych dla Gminy i Miasta Izbica Kujawska na 2011 rok – harmonogramy szkoleń i zajęć zmierzających do podniesienia wiedzy uczniów/uczestników na temat profilaktyki i zapobiegania uzależnieniom;
- Wykaz osób dorosłych, biorących udział w realizacji usługi ze wskazaniem ich czynności, wraz z CV tych osób potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania tych czynności;
- Oświadczenie – zobowiązanie usługodawcy do zapewnienia noclegu i wyżywienia całodobowego dla każdego uczestnika turnusów/wyjazdów wypoczynkowych i dla ich opiekunów;
- Oświadczenie, że Usługodawca zapewni zorganizowany transport dzieci i młodzieży w obecności opiekuna podczas wszystkich turnusów/wyjazdów wypoczynkowych;
- Oświadczenie, że Usługodawca zapewni wymagane prawem ubezpieczenia dla uczestników projektów;
- Wykaz sprzętu i wyposażenia koniecznego do zakupienia wraz z określeniem kosztów zakupu;
- Oświadczenie – zobowiązanie, że usługa będzie realizowana zgodnie z zasadami organizowania i nadzorowania wypoczynku dla dzieci i młodzieży szczegółowo określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12 poz. 67 z późniejszymi zmianami).
Zasady przyznawania dotacji.
1. Powierzenie zadania lub wsparcie jego realizacji następuje na podstawie umowy sporządzonej zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. z 2011 r. Nr 6, poz. 25).
2. Burmistrz Gminy i Miasta Izbica Kujawska przyznaje dotację po rozpatrzeniu złożonych w terminie ofert.
3. Burmistrz Gminy i Miasta Izbica Kujawska może odmówić udzielenia dotacji podmiotowi wyłonionemu w konkursie, jeżeli:
1) Okaże się, że podmiot nie ma możliwości zrealizowania zadania w sposób opisany w ofercie;
2) Podmiot lub jego reprezentant utracą zdolność do czynności prawnych.
4. Nie jest przewidziany tryb odwoławczy od decyzji w sprawie wyboru ofert.
Termin składania ofert: do 9 czerwca 2011 roku.
Wzór oferty określa załącznik nr 1 do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz.U. z 2011 r. Nr 6, poz. 25).
Oferty należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do: Urząd Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska w terminie do dnia 9 czerwca 2011 roku, do godz. 15.30 (decyduje data wpływu oferty).
Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na świadczenie usługi: Organizacja biwaku profilaktyczno-szkoleniowo-wychowawczego”. Ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.
Termin, tryb i kryteria wyboru ofert.
1. Rozstrzygnięcie otwartego konkursu ofert nastąpi w terminie 30 dni od upływu ostatniego dnia składania ofert.
2. Komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Gminy i Miasta Izbica Kujawska dokona oceny ofert pod względem formalnym i merytorycznym.
3. Ostateczną decyzję co do wyboru oferty podejmuje Burmistrz Gminy i Miasta Izbica Kujawska.
4. Oferty zostaną ocenione w oparciu o następujące kryteria:
1) Celowość oferty;
2) Doświadczenie oferenta we wcześniejszym realizowaniu zadań o podobnym charakterze;
3) Posiadanie zaplecza rzeczowego i potencjału ludzkiego gwarantującego właściwe wykonanie zadania;
4) Posiadanie odpowiednich zezwoleń, upoważnień – wymaganych przy realizacji danego zadania;
5) Celowość planowanych wydatków;
6) Stopień zaangażowania w realizację zadania środków własnych oferenta lub pochodzących z innych źródeł, np. od sponsorów, darczyńców.
BURMISTRZ
Marek Śledziński
Załącznik Nr 1 Załącznik Nr 2 |